czwartek, 14 maja 2015

[ Wywiad/porady modowe ] Mercedes Lambre " Stawiam na wygodę "

MERCEDES: " Stawiam na wygodę "


Mercedes Lambre gra Ludmiłę w Violetcie. Razem z resztą obsady przyleci do nas już w Sierpniu, byśmy mogli ją zobaczyć na koncertowej scenie. Nie jest tajemnicą to, że zarówno serialowa Ludmiła, jak i Mercedes znają się na modzie ( mają świetny gust ). W rozwinięciu posta, znajdziecie kilka modowych porad naszej gwiazdy Mercedes.


PS. Bilety na koncerty wciąż w sprzedaży!
 


Jak oceniłabyś stopień Twojego zainteresowanie modą, Mercedes?
Nie uważam się za superfankę mody, ale lubię się dobrze ubierać. Osobiście uwielbiam klasyczny styl. Kiedy nie pracuję, zwykle noszę wygodne ubrania w podstawowych kolorach. Nic szczególnego. Uwielbiam jednak zakładać odświętne stroje, gdy jest ku temu okazja. Lubię wtedy przebierać się z domowych ciuchów w odstawione kiecki i przeobrażać się w piękną dziewczynę.

 

Kto jest dla Ciebie ikoną mody?
Bardzo podoba mi się styl argentyńskiej aktorki Calu Rivero. Ubiera się ona w bardzo oryginalne stroje i zawsze wygląda pięknie. Czasem ma tendencję do zakładania rzeczy, które wydawać by się mogły nieco dziwne, ale myślę, że są one akurat bardzo fajne. Calu Rivero jest twórcza w swoim podejściu do mody. Bardzo mi się to podoba.

Calu Riverso:

 

Jak można opisać styl ubierania Twojej postaci w serialu Violetta?
Mój styl jest zupełnie inny niż Ludmiły. Nie lubię Ludmiły za jej gust! [śmiech] Ludmiła na przykład zawsze zakłada buty na wysokich obcasach. Ja tymczasem lubię się czuć dużo swobodniej.

 

Jaki wpływ masz na garderobę Twojej serialowej postaci?
Nie mam na nią wielkiego wpływu, ponieważ nasze charaktery są zupełnie inne ale w przypadku jednego z teledysków w trzecim sezonie wyprosiłam u reżysera osobisty akcent. W Destinada a Brillar, który jest teledyskiem do pierwszego odcinka trzeciego sezonu, byłam zaangażowana w przygotowywanie garderoby dla Ludmiły, więc naprawdę lubię tamten strój. To zdecydowanie mój ulubiony w tym sezonie.
 

Wolisz kupować ubrania w dużych sklepach na głównych ulicach czy w ekskluzywnych butikach?
Osobiście lubię zaglądać w oba miejsca. Zwykle chodzę na zakupy z moją przyjaciółką Lolli i mamy tendencję do przeglądania wszystkich ubrań i wszystkich marek. Zawsze staram się wśród nich znaleźć coś najbardziej oryginalnego. 

 

Jaki element garderoby każda dziewczyna powinna mieć w swojej szafie?
Myślę, że każda dziewczyna powinna mieć w szafie podstawowy zestaw ubrań. To znaczy kilka sztuk garderoby w podstawowych kolorach. Każda powinna mieć przyzwoite dżinsy, parę ładnych czarnych butów oraz kilka białych i niebieskich zestawów. Trzeba wybierać takie kolory, które są bardzo łatwe do mieszania i łączenia z innymi elementami garderoby. To jest kluczowe.

 

FINAŁ SERIALU „VIOLETTA” JUŻ 12 CZERWCA O 16:00
TYLKO W DISNEY CHANNEL!

„VIOLETTA LIVE” WRACA DO POLSKI W SIERPNIU.
BILETY W SPRZEDAŻY NA
WWW.LIVENATION.PL

2 komentarze:

  1. Anonimowy14 maja, 2015

    Ja uwielbiam jej styl! ja ide do wawy w sierpniu na vl :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14 maja, 2015

    To ostatnie zdjecie jest z sesji zdjęciowej?

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst