sobota, 7 marca 2015

[ Konkurs- przypomnienie] Zdecyduj jak powitasz aktorów!

Tydzień temu na naszym blogu został ogłoszony konkurs, który już jutro się kończy. W owym konkursie wygrają aż trzy osoby, a nagrodą będą 3 x razy gry planszowe z Violetty!
Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu plakatu, który uniósł byś do góry na Violetta Live , by powitać aktorów w naszym ojczystym kraju.
Ważne: Żeby wziąć udział w konkursie nie trzeba iść na Violetta Live i zabierać ze sobą plakatu. Pisze to ponieważ wiele osób zadaje pytanie na temat " Czy mogę wziąć udział, jeśli nie idę na VL". Każdy z was może wziąć udział tu nie liczy się wiek, tylko pomysł :-)

Praca może być wykonana techniką dowolną

Czas trwania konkursu
28.02.2015 do 08.03.2015 r.

Prace wysyłajcie na mail: emiliapietrynek@interia.pl

Więcej informacji tu: konkurs



5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mogę wysłać jutro, bo mi się teraz jak chciałam wysłać to zacina i nie chce zdjęcie wkleić do maila ? Proszę ?

      Usuń
    2. Tak, możesz wysłać ewentualnie dziś do 17.00 ale nie dłużej :)

      Usuń
    3. Wysłane. Przepraszam, że tak późno, ale dopiero do domu wróciłam. Mam nadzieję, że zaliczysz, bo długo ją robiłam i nie chciałabym, aby to poszło na marne :)

      Usuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst