wtorek, 10 marca 2015

Wyniki Konkursu- Zdecyduj jak powitasz aktorów z serialu " Violetta "

Na blogu został zorganizowany konkurs, którego nagrodą były 3 x gry planszowe z " Violetty ". Zgłosiło się bardzo dużo osób, a wybór nie był łatwy, ponieważ każda praca była wyjątkowa i ciekawa.
Zadanie konkursowe brzmiało: " Narysuj plakat, który wziął byś ze sobą na Violetta Live, by powitać aktorów z serialu Violetta ".
Jesteście ciekawi, kto wygrał?
Wszystko w rozwinięciu posta.






Wyniki Konkursu:

Agata
Julia
Natalia




Osoby które wygrały, proszę aby jak najszybciej przesłały mi dane do wysyłki nagrody:
Imie, Nazwisko, Dokładny adres zamieszkania, Numer telefonu.

Wasze dane nie będą nigdzie udostępniane, te dane wyłącznie się potrzebne do wysłania nagrody.

Ja osobiście, gdybym tylko mogła każdemu biorącemu udział dała nagrodę, ponieważ wasze prace, były bardzo ładne i ciekawe :)

GRATULACJE DLA WSZYSTKICH, A NAJBARDZIEJ DLA WYGRANYCH :)

12 komentarzy:

  1. Dziękuję Emilka :D :)))
    I gratulacje dla wszystkich !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) A widziałaś moją pracę, bo jak Ci pisałam, że już wysłałam to nic nie odpisałaś :?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju!! Nie zdążyłam dodać swojej pracy... dzisiaj chciałam ją dodać. Ale po czasie, więc się nie dziwię, ale ok... następnym razem zmieszczę się w terminie. :-( Ale i tak gratuluję zwyciężczyniom! :-D
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie jeden konkurs zostanie tu zorganizowany :)

      Usuń
    2. A zorganizujecie, aby nagrodą była ta gra ? Albo zadaniem ten plakat. Plis, bo ja się starałam, keiłam, wycinałam, rysowałąm i nic z tego nie mam. Tak mega chciałąm mieć tę grę :( A wygrała praca, która miałą tylko naklejone zdjęcia, inne sa ładne, bo nie sztuka tak narysować, ale ta ? Ja się tak baardzo starałam :( Cały czas płakać mi się chce ..

      Usuń
    3. A tak poza tym to Agata ma już dwie te gry. Ta sama praca brała jeszcze udział w konkursie na blogu disneypolska3127.blogspot.com. To nie fair, że ona ma dwie gry, a inni nic. Ja też chciałam ją mieć, ale nigdy jej nie będę miałą, bo kosztuje 70 złoty. Moi rodzice nigdy się na kupno tak drogiej gry nie zgodzą.

      Usuń
    4. Napisz do mnie na mail: emiliapietrynek@interia.pl to pogadamy i może coś się wymyśli :)

      Usuń
    5. A jeśli mogę wiedzieć to w jakim sensie ?

      Usuń
    6. .... Prześlij mi twoją prace na powyższy mail, jeśli będzie dobra, t możesz wygrać zamiast Agaty. Ponieważ Disney zauważył, że Agata już wygrała te gre na innym blogu, a nie może wygrać dwa razy tej samej rzeczy.

      Usuń
    7. Również się zdziwiłam :/
      Chętnie oddałabym ją innej V-loverce , powodzenia ! I miłej gry ci życzę ;)

      Usuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst