sobota, 7 marca 2015

Świat mody Riley!

Cześć!
I dzisiaj kolejny post z tej serii. Miałam sama wybrać i was zaskoczyć. Myślę, że to zrobiłam. Wybrałam Riley, ponieważ inspiruje mnie jej styl ubierania. Jest ona główną bohaterką serialu Dziewczyna poznaje świat i dlatego chciałam akurat ją. Zapraszam do posta!

Znalezione obrazy dla zapytania riley z dziewczyna poznaje swiat 


Stylizacja:

 TFNC - TIBI - Sukienka koktajlowa - cream/blue 
Kosztuje 219 zł. Do kupienia Tu 

Supertrash - LUNA - Botki kowbojki i motocyklowe - black 
Kosztują 629 zł. Do kupienia  Tu 

 

Kosztują 19,90 zł. Do kupienia Tu 

 
Kosztuje 19,90 zł. Do kupienia Tu 

PODOBAŁ WAM SIĘ POST? KTO NASTĘPNY?

5 komentarzy:

  1. Baardzo podoba mi się Twoja dzisiejsza stylizacja ! Ta sukieneczka jest przepiękna ^_^ Muszę ją mieć xd

    OdpowiedzUsuń
  2. :* Boskie ciuszki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka jest piękna, tak wogule to uwielbiam Riley

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kcoham ten serial i te ciuszki ;p

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst