niedziela, 8 marca 2015

Przepis na...wiosenne kanapeczki Angie

"Kanapki" są słynną przekąską na całym świecie. Ale te są najsłynniejsze w świecie V-lovers iż są przygotowane przez samą ciocię Violetty. Została o to poproszona na przygotowanie  dla przyjaciół. Wiosenne kanapeczki ? Tak. Są w kszałcie serduszek i gwiazdek ..Ślicznie ozdabiają stół i wywołują słoneczny nastrój na twarzy , co jest w ostatnich dniach bardzo sprawdzone, gdyż słońce pokazuje , że nas lubi ;).



Składniki


  • 4 kromki chleba pszennego   (2 kromki do jednej z opcji)
  • 4 kromki białego chleba        (2 kromki do jednej z opcji)
  • 4 kromki chleba czerwonego (2 kromki do jednej z opcji)
  • 2 puszki tuńczyka naturalnego
  • 100 g jogurtu greckiego
  • 1 czerwony pomidor
  • 2 liście sałaty
  • szczypiorek
  • 150 g twarogu
  • 200 g szynki
  • sól


Przygotowanie
W misce wymieszać trzeba tuńczyka i jogurt grecki w równych ilościach, a następnie dodać trochę szczypiorku. Najmłodsi muszą zawsze pamiętać, aby szukać pomocy u dorosłych, aby wykonać te zadania! Następnie wyciąć kromki chleba w najbardziej zabawne kształty, mus rozłóż na kromki chleba, przykryj innym kawałek chleba, dodaj liść sałaty, plaster pomidora, trochę więcej musu i kromką czerwonego chleba przykryj.

 Do kanapki z szynką, mus trzeba jednak zrobić inaczej. Wymieszaj szynkę, ser, szczyptę soli i trochę mięty . Następnie na kromkę chleba, połóż mus, przykryj kolejną kromką chleba. Na ten kawałek włóż sałatę, pomidor, trochę więcej musu i ostatnią kromkę chleba.


I po zrobieniu tych zabawnych kanapek ozdób je szczypiorkiem. 
Są gotowe !

Jak podoba Wam się post ?
U was także zawitała wiosna ?



7 komentarzy:

  1. Wygląda smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się to, że są wycięte na wzór kwiatka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzięłam dziś taką do szkoły, koleżanki mi się spytały skąd miałam na nią pomysł ;P A ja im odpowiedziałam: Kucharka Agata dała mi przepis ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam je dzisiaj zrobić, ale niestety mam rekolekcje i byłam w szkole tylko 30 min wiec kanapki mi nie potrzebne. Super przepis na pewno wypróbuję. Muszę je mieć!!! :))

      Usuń
    2. Jaka kucharka ? Xd poprostu redaktorka bloga. To mój obowiązek szukać specjalnie doa Was przepisów disneya . Ale miło mi , że podobają się Wam moje posty ;)

      Usuń
  4. Fajny pomysł na zawiązanie ich szczypiorkiem

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst