wtorek, 10 marca 2015

Zmiana dziedziny pisania postów!

Cześć!
Mam dla was informacje. Chodzi o to, że kilka dni temu dostałam propozycje od Emilii, abym zajmowała się innym działem na blogu. Od dziś będę pisała posty informacyjne. Będą to międy innymi:
- wywiady (będzie się pojawiać po przeprowadzeniu lub znalezieniu)
- konkursy (pojawia się po znalezieniu go na jakieś stronie lub blogu)
- opowiadania (pojawiają się co miesiąc)
- tłumaczenia piosenek ( pojawiają się co kilka dni)
- fakty lub inne ciekawostki o gwiazdach ( po znalezieniu)
- i wiele innych
Mam nadzieję, że polubicie nową mnie. Ale dla wszystkich fanów mody mam również niespodziankę. Jeśli Emilka się zgodzi co niedzielę na blogu będę pisać posty modowe, tak ja to było dotychczas.

PODOBA WAM SIĘ NOWA DZIEDZINA, KTÓRĄ BEDĘ SIĘ ZAJMOWAĆ? O CZYM MA BYĆ PIERWSZY POST?

2 komentarze:

  1. Super, bardzo sie ciesze, że będziesz zajmować sie takze innymi postami,a taze że posty modowe dalej będą umieszczane na blogu :)!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy na pościki;)

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst