piątek, 31 stycznia 2014

Tłumaczenie odcinka 59, 2 sezonu Violetty


Jak widać teraz na blogu będą się pojawiać tłumaczenia filmików jak i piosenek.
Jako pierwszy jest ślub Germana i Esmeraldy w 59 odcinku.



Violetta i Diego: Te creo
Ksiądz: Dzieci, dobrze dzieci zaczynamy. Jesteście irytujący powstrzymajcie się od spania i rujnowania wszystkiego. Wreszcie możemy porozmawiać o małżeństwie. Teraz najważniejsze. Przed wyrażeniem zgody przez małżeństwo na ślub, muszę zadać niezbędne pytanie. Jeśli ktoś sprzeciwia piętemu pięknemu małżeństwu, niech powie to teraz lub zamilknie na zawsze. Dobrze możemy kontynuować.
Jade: Ja! Ja sprzeciwiam się temu oszustwu! Ta kobieta jest oszustką German! Nie możesz się z nią ożenić!
German: Co ty robisz?
Jade: To prawda. Ona okradła  cię z całej fortuny! Zrujnuje cię!
German: To absurd Jade.
Pomocniczka Jade: Nie panie Castilo. Panienka LaFontain mówi prawdę. Pomogła nam odkryć kim na prawdę jest ta kobieta.Esmeralda jest aktorką. I będzie musiała z nami pójść.
Esmeralda: Tak, ale byłam zmuszona! Ona, ona i Matias, gdzie jesteś?
Jade: Ale nie rozumiem co ty mówisz to szaleństwo!
Esmeralda: O czym mówię Jade, to szaleństwo! To twój plan to ty powinnaś iść to więzienia nie ja!
Jade: Proszę cię, każdy tutaj wie, że nie mogłabym wymyślić czegoś takiego
Esmeralda: Nie Geraman ja nie chciałam. Nie chciałam przepraszam!

Jak wam się podoba?

Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst