sobota, 11 stycznia 2014

Wywiad z Xabinim ( Kotek.pl )

Serialowy Marko zdradził nam, jak zareagował na wiadomość, że dołączył do obsady serialu Violetta i nie tylko:



Jaka byłą twoja reakcja, kiedy dowiedziałeś się, że dostałeś rolę w serialu Violetta?
Krzyczałem z radości i od razu pobiegłem powiedzieć mamie.

Jak przygotowywałeś się do roli?
Dużo rozmawiałem z reżyserem, oglądałem wiele filmów i analizowałem cechy mojej postaci.  A poza tym ćwiczyłem poszczególne sceny.

Jak opisałbyś swoją postać?
Marco to najlepszy przyjaciel Diega. Miły spokojny chłopak, który jest zdolny zrobić wszystko dla miłość. Muzyka jest jego pasją.

Violetta

Jak ci się układa z resztą obsady?
Bardzo dobrze, zarówno na planie jak i poza nim.

Jesteś podobny do postaci, którą grasz?
Tylko w nie których aspektach... Ja i Marco kochamy muzykę i jesteśmy spokojni.

Spędzasz czas po pracy z innymi aktorami?
Trzymam się z chłopakami, mamy  nawet drużne piłki nożnej, w której bramy raz w tygodniu.



Kto cię inspiruje?
Podziwiam Ala Pacino, Charliego Chapina, Jamesa Deana,  Marlona Brando, Stanleya Kubricka, Xaviera Dolana i Darrena Aronofsky'ego.



Wywiad nie jest własnością bloga,  gdyż  pochodzi z portalu Kotek.pl!

Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst