czwartek, 30 stycznia 2014

Wywiad z Chłopakami.

Mam dla was wywiad z miesięcznika Violetty, który został przeprowadzony z Diegiem, Xabinim, Jorgem. Jesteście ciekawi ile zdradzili? Przeczytajcie tego posta!



Zakaz kopiowania wywiadu!

Redakcja: Czeko byś nigdy nie zrobił?
Jorge: Nie hodowałbym w domu węża.
Diego: Nigdy nie próbowałbym jeść owadów! W niektórych krajach to jedzą, ale ja nie wziął bym tego do ust!
Xabini: Nigdy nie wyszedłbym z rozładowaną baterią w odtwarzaczu Mp3! Uwielbiam słuchać muzyki w biegu. Błądzę wtedy myślami gdzieś indziej i czuję jak opada ze mnie zdenerwowanie i stres.

R: Twoje pierwsze kłamstwo?
J: Miałem 11 lat i skłamałem, nie przyznając się do złego stopnia w szkole.
D: Powiedziałem, że dobrze poszedł mi sprawdzian, co nie było prawdą.
X: A ja udawałem chorego, żeby nie iść do szkoły.

R: Pamiętasz z jakiego powodu wpadłeś w tarapaty?
J: Jestem roztargniony, zdarza mi się, że zapominam o spotkaniach czy urodzinach. To nic dobrego i pracuję nad tym.
D: Jestem szczery i prawdomówny! Nie ukrywam tego co myślę. Ale często przesadzam i inni się na mnie obrażają.
X: Staram się nie wpadać w kłopoty! Jestem spokojnym człowiekiem, zazwyczaj nie przekraczam granic.

Co robisz kiedy chcesz być romantyczny?
J: Przygotowuję niespodzianki i kwiaty. Może jestem trochę staroświecki, ale chcę zrobić wrażenie na dziewczynie, w której jestem zakochany. A i jeszcze gotuję, wymyślam menu i sam się wszystkim zajmuję.
D: Dziewczynę sowich marzeń zaskoczyłbym kuchnią. Dobrze gotuję i dbam o ładną prezentacje dań! Krótko mówiąc, jestem perfekcjonistą.
X: Zawsze mówię prosto z serca, nie boje się okazywać uczuć- jeśli jestem zakochany.
Dobrze wychodzi mi też improwizacja! Myślę, że dziewczynę warto zaskakiwać.

Co myślicie o tym wywiadzie? Mi się bardzo podobał!

Emilka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst