piątek, 10 stycznia 2014

Podwójny wywiad ( miesięcznik Violetty )

Leon i Diego to dwaj rywale. Odpowiedzą na te same pytania i otwarcie powiedzą, co myślą o sobie nawzajem. Diego jak wiemy ma cięty język, a Leon na pewno nie pozostanie mu dłużny!



1. Jaki jesteś? wymień trzy cechy.
L: Jestem uparty, dumny i mam talent.
D: Jestem przebojowy, zdolny i lubię wyzwania.

2. Twoja wada?
L: Często nie umiem się  wycofać. to przez dumę?
D: Mówią, że powinienem bardziej się kontrolować.

3. Twoje plany na przyszłość?
L: W moim życiu najważniejsza będzie muzyka, a także, mam na dzieję, miłość.
D: Będe występował na scenie z Violettą, bez wątpienia.

4. Za mógłbyś cenić tego drugiego?
L: Nie odpuszcza, to mu trzeba przyznać.
D: Bardzo dobrze gar i śpiewa.

5. A za co go zdecydowanie nie lubisz?
L: Jest arogancki i nachalny. Nie potrafi wyczuć sytuacji i zawsze jest go za dużo.
D: Rozczula się nad sobą, mazgaj z  niego.

6: Gdybyś, był zwierzęciem to jakim?
L: Lwem. Moje imię nie bez powodu oznacza Lwa.

7. Byłeś kiedyś zakochany?
L: Tak. Bardzo.
D: Chyba tak.

8: Co najbardziej drażni cię w tym drugim?
L: Staje po między mną, a Violettą i nawet nie widzi, jaki jest śmieszny.
D: To, że rości sobie prawa do Violetty. A nie jest jej chłopakiem.

9. Co jest dla ciebie ważne w życiu?
L: Przyjaciele, a także muzyka. Trudny wybór.
D: Rywalizacja. Każdy dzień to nowe wyzwanie.

10: Twoja ulubiona piosenka?
L: W tej chwili Podemos. Śpiewałem, ją z Violettą podczas karaoke.
D: Voy Por Ti- piosenka, którą skradłem Leonowi!

11. Czym jest dla ciebie miłość?
L: Poszukiwanie osoby, która stanie się twoim dopełnieniem.
D: Wspaniałą zabawą, zwłaszcza kiedy robi się trudno.

12. Jakie masz motto?
L: Zawsze z podniesioną głową!
D: Cel uświęca środki!





Kilka gifów:












Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst