środa, 22 stycznia 2014

Wywiad z Bridgit!

Jak na pewno pamiętacie Bridgit Bendler pojawiła się w 11 odcinku serialu " Violetta ". Bridgit zagrała w serialu uczennicę z wymiany, którą zaprosił Antonio. 
Mam dla was wywiad z Bridgit, który jest trochę o jej prywatnym życiu, a trochę o jej uczuciach.



Wyobraź sobie, że na jeden dzień zostajesz mężczyzną co robisz?
B: Zapuszczam brodę! Dałabym prawie wszystko, żeby wiedzieć jak to jest mieć zarost.

Jaką nadludzką zdolność chciałabyś mieć?
B: Chciałabym umieć latać! To by było ekstra!



Kiedy po raz ostatni płakałaś?
B: Niedawno stęskniłam się za bliskimi, a internet padł i nie mogłam pogadać z nimi przez Skype'a. Strasznie frustrujące. 

Jakie było twoja najdziwniejsze spotkanie  z fanami?
B: Ostatnio ktos poprosił mnie o dedykację, którą potem chciał wytatuować.



Czy masz dobry kontakt z fanami?
B: Bardzo lubię się z nimi spotykać. Kontakt z nimi i poznawanie ich jest naprawdę świetnym przeżyciem.



Jaki największy sukces osiągnęłaś w dotychczasowej karierze?
B: Początek pracy nad Powodzenia Charlie! Był on dla mnie przełomem. 

Czy byłaś kiedyś u wróżki?
B: Nie nigdy!



Opisz siebie w  trzech słowach...
B:Energiczna, radosna, bałaganiara.

O czym myślisz tuż przed snem?
Wspominam cały dzień.








Jak podoba wam się wywiad?
Chcielibyście by Bridgit była jedną  z obsady serialu Violetta?

Emilka♥

1 komentarz:

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst