piątek, 31 stycznia 2014

Wywiad z Clarą Alonso.

Clara Alonso w serialu gra ciotkę Violetty, w  realu jest bardzo podobna do postaci, którą gra jest dowcipna, posiada poczucie humoru i jest wesoła. Mam dla was wywiad z miesięcznika Violetty, który został przeprowadzony  z Clarą Alonso:



Redakcja: Clara, gdybyś mogła wybrać sobie jakąś supermoc, co by to było?
Clara: Chciałabym mieć w sobie trochę magii! Gdybym mogła zyskać taki dar, chyba postawiłabym na teleportację. W swojej pracy muszę dużo podróżować i często spędzam mnóstwo czasu na lotnisku i w kolejkach. A w ten sposób w każdej chwili mogłabym znaleźć się gdziekolwiek. To by było cudowne!

Redakcja: Pozostając jeszcze przy marzeniach..... gdybyś jeszcze oprócz zdolności teleportacji miała jeszcze różdżkę, co byś zrobiła?
Clara: Lubię marzyć! Myśle, że pomyślałabym o innych i za pomocą różdżki zlikwidowała nie równości społeczne. Chciałabym by ludzie byli równi, a nie zawsze tak jest.

Redakcja: Służbowo dużo podróżujesz. A dokąd wyjechałabyś w wymarzoną podróż i kogo byś zabrała?
Clara: Co do miejsca, chyba nie miała bym wątpliwości: wybrałabym morze!
Szczególnie lubię ciepłe wybrzeża Morza Śródziemnego, czyli Hiszpanię, Francję i Włochy. Są to piękne kraje, pełne kolorów i wspaniałych ludzi. Jeśli chodzi o towarzystwo, podróż. Chciałabym odbyć z osobą, którą dobrze znam i  z którą dziele swoje pasje, a zatem z przyjaciółką lub z moim narzeczonym.

R: To tylko marzenia czy też ostatnio udało ci się gdzieś wyjechać?
C: Pewnie! Dziesięć dni byłam w Hiszpanii i bardzo mi się podobało. Wiedziałam, że to magiczne miejsce, ale nie myślałam o tym zbyt wiele. Przez swą pracę zwykle nie udaje mi się nic zaplanować i wszystko jest na ostatnią chwilę! Przywykłam więc wyjeżdżać tam dokąd prowadzi mnie instynkt, ot tak spontanicznie. 

R: Z drugiej strony jesteś bardzo zajęta i trudno o wszystkim pamiętać. Jak sobie radzisz ze zwierzęciem? Masz jakieś?
C: Chciałabym! Nawet bardzo, ale mieszkam sama i nie mogłabym zwierzaka ani wyprowadzać ani opiekować się nim jak należy. Może kiedyś....

R: Masz swoje ulubione zwierzę?
C: Tak, ale nie jest to zwierzątko domowe. Uwielbiam pawie i ich wielobarwne upierzenie.

Niestety to koniec wywiadu, ale mam nadzieję, że wkrótce kolejny zostanie przeprowadzony.

Emilka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst