sobota, 25 stycznia 2014

Diego opowiada jakie dziewczyny go kręcą:

Na pewno nie jednej z was wpadł w oko śliczny Diego. W tym poście mam dla was wywiad w, którym Diego mówi jakie dziewczyny go kręcą.







Co zrobić, żeby wpaść w oko temu przystojniakowi? 
W serialu Violetta, Diego Dominguez ( 22 lata ) pojawił się dopiero nie dawno. W mig zdobył grono wielkich fanek, choć postać, którą gra nie należy do najsympatyczniejszych. " Chłopak od razu zakochuje się w Violetcie, ale woli knuć niż jej o tym powiedzieć. Ja taki nie jestem, Cenię sobie szczerość, wyznaje aktor. Pewnie dla tego zwraca uwagę na dziewczyny, które nikogo nie udają. Mają wady ale się ich nie wstydzą. Po prostu akceptują siebie. " Na ogół są też radośniejsze, bardziej zakręcone. Uwielbiam osoby, które mają tysiąc zwariowanych pomysłów na minutę. Z nimi nie można się nudzić", tłumaczy Diego.
Aktor wpadł w oko dziewczynom z którymi spotyka się na planie serialu Violetta. Clara Alonso spędza z nim każdą wolną chwilę, a Mercedes Lambre uważa go za największego przystojniaka jakiego zna. A co on sądzi o kumpelach z planu?
Martina Stoessel, świetnie się całuję twierdzi. Mercedes bez przerwy się z czegoś śmieje, a najlepiej rozmawia mi się z Claą, dodaje. Co nie oznacza, że fanki są na przegranej pozycji. " Wszystkie fajne dziewczyny mają u mnie szanse", mówi.


Dobre kumpele!
" W serialu gram z fantastycznymi dziewczynami!" twierdzi Diego.


Przyjaciółka od serca
Z Clarą Alonso z serialu Violetta zwiedzał hiszpański Madryt. Świetnie się dogadywali!



Niech żyje moda!
Aktor uwielbia ciuchy!
Najczęściej zakupy robi w sklepach firm Mistral, sprzedających odzież sportową.....


Ważne motto.
" Moda nie jest tylko dla dziewczyn", mówi Diego.


Co o nim sądzicie?
Według mnie jest bardzo atrakcyjny :P

Źródło: Fun Club.


Emilka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst