poniedziałek, 27 stycznia 2014

Mix zdjęć

Jak wiecie napisałam w poprzednim poście miało mnie nie być przez ten tydzień ale jednak Emilki nie będzie przez ten tydzień. Postaram się wstawiać przy najmniej jednego lub dwa posty dziennie. 
Przejdźmy do rzeczy mam dla was sporo zdjęć m.in. z twitterów aktorów, Tini z fanami itd. 
Oto one :

Bezpośredni odnośnik do obrazka 


 

 

  

Martina siendo maquillada para # ViolettaIIConcertNápoles 

A tutaj Tini w szlafroczku 

 


   



  

 


Martina con wentylator una en Paryżu.  

Tutaj cztery gify

         

 

Zdjęcia z Disney Landu 

 
 
 

 


 

A teraz bardzo ciekawe zdjęcie które znalazłam w google 

 

 @ Tinitastoessel Creo que hoy me voy divertir mucho! EuroDisney alla voyyyyy 💋 🎉 💜 😘

 

 @ Vanesaaragon Ultimas funciones pl Paryżu! 
Martina w McDonal's
 

 @ Facugambande Aloha 😜

 Przepraszam jeśli nie które z tych zdjęć są już stare. 

Na razie to tyle ale mam tych zdjęć jeszcze sporo więc będzie druga część.


Kinia

2 komentarze:

  1. Kinia nie ma Emilki a ona miała mi zrobić kolaż z clarą alonso za Ouiz
    Czy w związku z tym ty mi go zrobisz
    Tinita
    P.S.super zdjęcia odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno dostaniesz go jeszcze w tym tygodniu obiecuję Kinia

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst