poniedziałek, 20 stycznia 2014

Anty Fani atakują!

Jak już pisałam Tini przewróciła się podczas En Vivo przy piosence On Beat Tu.
Anty Fani cieszą się z tego co się stało.
Na czerwono zaznaczyłam ich komentarze.

No to jest pierwszy zajebisty artykuł o tej szmacie… He he he he he he he,ale mi się śmiać chce,ale zaliczyła glebę no i to jest gwiazda? Nie mogę, to jest hit tygodnia,szkoda że jeszcze mordą nie zawaliła :)

no i dobrze jej fajnie by było gdyby jeszcze tak twarzą zawaliła o scene hahahahahahahahahahahahahaha :) :) :) :) :) :) :):) :) :)


Myślałam że pęknę ze śmiechu! JEZU JAKI ŻAL! Po chuja bierze się za taniec jak nawet nie potrafi się obrócić -,-


Ale pierdolnęła,mogła sobie jeszcze zęby wybić,byłaby ładniejsza… A wy jej faneczki nie broncie jej bo robicie z siebie pośmiewisko,coś takiego bronić. Video mówi samo za siebie. No i koniec kariery,nie sądziłam że aż tak szybko :* xD


Według mnie nie powinni się tak zachowywać nawet jeśli jej nie lubią, Martina jest człowiekiem i jak każdy może się przewrócić. 

Tini udzieliła już dawno wywiadu na ten temat:


Mam wielu antyfanów, jednak ignoruje ich komentarze. Robię wszystko dla fanów i oni są dla mnie najważniejsi!


A wy co sądzicie o negatywnych komentarzach?

Emilka

2 komentarze:

  1. Masz świętom racje Martina jest człowiekiem i jak każdy moze się przewrócić .Oni są okropni. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Martina im nic nie zrobiła i nie mają prawa jej obrażac ani przerabiać fotografii

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst