poniedziałek, 27 stycznia 2014

Antyfani

Mam dla was kilka przerobionych zdjęć które krążą po internecie. Wydaje mi się że to robota antyfanów bo wątpię że mogli to zrobić prawdziwi fani. 
Oto te zdjęcia :



  

 

  

 

 
 

 

Tych zdjęć jest o wiele więcej. 
Zadajecie sobie teraz pewnie pytanie po co wam to pokazałam. Pokazałam wam to żebyście zrozumieli że nie warto się kłócić która Tinistas lub V-lowers ma lepszy blog tylko powinniśmy na różnych głosowaniach np. na dziewczynę roku udowadniać przede wszystkim antyfanom że Tinistas to jedna wielka grupa fanów na całym świecie.  
Weźcie sobie to do serca i pomyślcie nad tym jak można by udowodnić że my fanki Martiny i serialu Violetta tworzymy jedność.

Kinia

2 komentarze:

  1. Anonimowy10 maja, 2014

    ja jej nie lubie ale te zdjęcia to przesada z ich strony ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham Vilu

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst