piątek, 20 lutego 2015

Czat z Lodovicą Comello w Dzień Dobry TVN- Poznajcie ją bliżej!

Lodovica Comello, obecnie znajduje się w stolicy Polski. O godzinie 9.15 Lodo, wzięła udział w czacie Dzień Dobry TVN, w którym odpowiadała na pytania swoich fanów. Na samym początku gwiazda zaśpiewała dla nas na żywo swój najnowszy utwór z albumu " Mariposa ". Natomiast później jeden z prowadzących program DDTVN zadawał jej pytania w języku angielskim, które zostały tłumaczone na nasz ojczysty język. Na sam koniec nadeszła długo wyczekiwana chwila, dla wszystkich fanów zebranych przed studiem programu... Lodo wyszła i zaczęła rozdawać autografy.
Lodo odpowiedziała na bardzo dużo pytań, nie zdążyła odpowiedzieć na wszystkie, ale z 49 odpwiedzi można się sporo dowiedzieć o naszej gwieździe. Ja natomiast, każdą jej odpwiedz zapisywałam, żeby osoby, które nie mogły być na czacie, mogły je przeczytać.
Wiele odpowiedzi Lodo, zaskoczyło mnie, ponieważ pomimo, że jestem jej fanką, nie wiedziałam o niej wielu z tych informacji. Ponadto jedna z fanek zadała pytanie
 "Kiedy będzie premiera płyty Mariposa w Polsce "- była pierwszą osobą, która się o tym dowiedziała.
Trzy...dwa...jeden... poznajcie Lodovice bliżej! 


Czyt.Dalej! Żeby poznać bliżej Lodo!




Czy trudno było zdobyć rolę w serialu Violetta?
Lodovica: Tak, było bardzo wielu ludzi na castingu. Producenci serialu szukali kogoś kto potrafi, śpiewać, tańczyć i ma umiejętności aktorskie. Było trudno ale jednocześnie była to świetna zabawa.

Jak zaczęła się twoja kariera?
Lodovica: Zaczęło się od muzikali, w wieku 21 lat wygrałam casting do Violetty. Teraz zamierza m kontynuować swoją solową karierą.

Ciao Lodovica t piace la nostra bella Varsavia?
Lodovica: Mi piace tantissimo!! Spero di tornarci e vederla con piu calma :) Warszawa bardzo mi się spodobała, jest wspaniała, ale miałam nie wiele czasy by ją poznać, więc mam nadzieję, że będę miała jeszcze kiedyś szansę.

Czy lubisz swoich kolegów z serialu Violetta? Kogo najbardziej?
Lodovica: Na planie wszyscy jesteśmy rodziną, kochamy się :) Moją najlepszą przyjaciółką jest Alba i Cande.

Podoba ci się w Polsce?
Lodovica: Polscy fani są niesamowici- bardzo mili :) Nie spodziewałam się takiej reakcji, jest naprawdę miło.

Jaka była najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś?
Lodovica: Najbardziej szaloną rzeczą było porzucenie rodziny, Włoch i wyjazd na drugi koniec Świata- do Buenos Aires- by zacząć tę przygodę.

Dlaczego  nowy album nazywa się Mariposa?
Lodovica: Mariposa to motyl o hiszpańsku, podoba mi się, bo jest symbolem lotu, tego, że można rozłożyć skrzydła..

Lodo będzie LodoLive w Polsce?
Lodovica: Tak, będzie. Jeszcze nie zdecydowaliśmy konkretnie, ale z pewnością będzie.

Kiedy będzie premiera " Mariposa " w Polsce?
Lodovica: 14 kwietnia :) Jesteś piewrszą osobą, która się o tym dowiedziała! ;)

Ile znasz języków obcych?
Lodovica: Mówię po włosku, hiszpańsku i angielsku.

If you can choose one place when you can live, which country will you choose?
Tłum: Jeśli byś mogła wybrać jedno miejsce, w którym będzie mogła zamieszkać, jaki kraj byś wybrała?
Lodovica: Raz była w Londynie i zakochałam sie w Wielkiej Brytanii.

Witaj Lodovica :-) Bardzo sie ciesze, że przyjechałaś do Polski. Planujesz jeszcze raz nas odwiedzić?
Lodovica: Tak, bardzo bym chciała wrócić- podczas premiery Violetty i na koncert :)

Ile zostaniesz w Polsce?
Lodovica: Wyjeżdżam dziś, a przyjechałam wczoraj...:(

Jestem twoją największą fanką, mam 10 lat i czy zdradzisz czy potrafisz mówić po polsku, albo czy się uczysz?
Lodovica: Nie, nie uczę się ale bardzo chciałabym coś rozumieć- Wasz język wydaje się byś wyjątkowo trudny.

Napisałam piosenkę. Byłaś inspiracją. Fajnie by było gdybyś ją kiedys mogła zobaczyć!
Lodovica: Mam nadzieję, że się spotkamy- będę czekała na koncercie, zapraszam na LodoLive ;)

Czy uważasz, że Polska jest krajem gościnnym?
Lodovica: Tak i jestem pod wrażeniem jak bardzo mili i przyjaźni są Polacy.

Jakie jest twoje najskrytsze marzenie? :D
Lodovica: Moim marzeniem jest kontynuowanie kariery i tworzenia coraz lepszej muzyki i rozwijanie się jako artysty.

Cześć, nazywam się Karina, bardzo cię lubię i chciałabym się ciebie zapytać jaki jest twój ulubiony kolor i kiedy masz urodziny? :)
Lodovica: Niebieski, 13 kwietnia- jeden dzień przed premiera Mariposy, zapowiada się świetna impreza ;)

Witaj!!! Moja córka jest wielka fanką Waszego serialu. Bardzo zasmucona poszła do szkoły bo chciała bardzo uczestniczyć w czacie z Tobą i zobaczyć Cie na żywo w TV. Mam prośbę czy możesz pozdrowić Julię?
Lodovica: Julia wysyłam Ci gorące buziaki :* I mam nadzieję spotkać Cię następnym razem. Poproś mamę, żeby zabrała Cie na koncert ;)

Ciau Lodovica, jak to jest byś sławnym i rozpoznawalnym na świecie?
Lodovica: To dziwne uczucie, ale jest świetnie! Niesamowite jest, że gdziekolwiek nie pojedziesz wszyscy znają Twoje imię.

A jak spędzasz wolny czas?
Lodovica: Nie mam zbyt wiele wolnego czasu, więc jeśli już mam chwilę dla siebie lubię spędzić ją w domu gotując, odpoczywając...

Lubisz jakiś sport?
Lodovica: Czasem próbuję się przekonać do siłowni. Gdy byłam młodsza trenowałam pływanie, jeździłam na zawody. Poza tym tańczę, jeśli to sport t go kocham ;)

Kiedy odkryłaś swój talent? :)
Lodovica: Zawsze uwielbiałam grać na gitarze- zaczęłam w wieku 6 lat. Poza tym zawsze fascynował mnie taniec i śpiew.

Czy będziesz w Polsce z Violettą i jej paczką?
Lodovica: Nie przyjadę z nimi, ponieważ nie jestem częścią aktualnego projektu, ale planuję przyjechać tu aby kontynuować swoje własne plany.

Czy trudno ci było opuścić Włochy i rodzinę?
Lodovica: Tak, było dość ciężko. Był to pierwszy raz kiedy opuszczałam kraj i rodzinę. Ale później gdy wpadłam w wir pracy zaczęłam się przyzwyczajać do sytuacji.

Czy zjadłaś jakieś polskie danie?
Lodovica: Nie :( Jadłam wczoraj kanapkę... A wieczorem byłam tak zmęczona, że po prostu zamówiłam coś z hotelu.

Inspirujesz się kimś?
Lodovica:  Inspiruję się kilkoma włoskimi artystami. No i jest jeszcze taka artystka, wszechstronnie uzdolniona, w zasadzie moja bogini- Beyonce ;)

Czy będziesz rozdawała autografy?
Lodovica: Po rozmowie w programie wyjdę przed studnio- będzie można zdobyć autograf.

Jak czujesz sie kiedy podchodzą do ciebie fanki i proszą o zdjęcie?
Lodovica: Jest zawsze miło.

Ile masz tatuaży?
Lodovica: Trzy- fragment piosenki, kwiatki z kolibrem i gitarę.

Aktorstwo czy muzyka?
Lodovica: Bez wątpienia muzyka. Śpiewam od zawsze, to moja pasja.

Będziesz miała jakiś wywiad w Polsce?
Lodovica: Tak, za chwile w DDTVN, a po południu wywiad dla prasy.

Dużo fanów czeka na ciebie przed studiem?
Lodovica: Tak :)

Jakie to było uczucie jak dowiedziałaś sie, że dostałaś rolę w Violetcie?
Lodovica: Nie mogła w to uwierzyć, wydawało się to nierealne- nie mogłam spać przez tydzień.

Jak poszło nagrywanie teledysku z Szymonem? Już nie możemy się doczekać rezultatów :***
Lodovica: Było bardzo zabawnie, nagrywaliśmy w studiu muzycznym, ale było to dość szczególne studnio- w środku lasu, małym drewnianym domku. Nagrywaliśmy do późna , było ciężko ale jednocześnie była to świetna zabawa.

Pytania od prowadzącego:
Masz chłopaka?
Lodo: Tak, mam. Nazywa się Tomas.

Ile czasu interesujesz się muzyką?
Lodo: Zaczęłam interesować się muzyką w wieku 6 lat.

Miałaś dobre dzieciństwo?
Lodo: Miałam bardzo dobre dzieciństwo, zawsze mieszkałam we Włoszech, kiedy skończyła szkołę, zaczęłam pracować w show bisnesie.

Czy musisz byś ostrożna, zeby nie naruszyć wizerunku Fran?
Lodo: Musze uważać, ale jestem raczej cichą osobą, naturalną i spokojną.

Podobał wam się wywiad?
Oglądaliście Lodo w DDTVN?
A może staliście przed studiem?


1 komentarz:

  1. JEJKUU LODO POLONIA teraz tylko czekań na koncert xDDD
    Lodovica jest najj z serialu i wgl najbardziej ją lubię bo to ona przyjechała do Polski :D
    KOCHAM :D
    Czekam na jej koncert w Poznaniu xDDD

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst