środa, 18 lutego 2015

Cześć wszystkim ! - redaktorka do pomocy

Witam Was serdecznie ! Jestem Agata , zostałam zaproszona do prowadzenia disneyowskiego blogu na którym będę redaktorką kulinarną . Wszystkie przepisy na fioletowe babeczki , minnie ciasteczka , koktajle - to znajdziecie w moich postach .  

A skąd to zainteresowanie bloggowaniem, przepisami kulinarnymi ?




Na wysłanie zgłoszenia na nabór do bloga "Świat Disneya" wogóle się nie zastanawiałam .  Miałam do wyboru bloggerke od informacji ( mam już swojego bloga dlatego zrezygnowałam z tego obciążenia ) , bloggerke modową ( moda to świetne wyzwanie , te stroje, dodatki , make-up , lecz zauważyłam że ta rola jest już przydzielona Julii ) . Pozostał mi świat kulinarny . Bardzo się cieszę . W domu często mama nie dopuszcza mnie do kuchcikowania "bo to jej królestwo" , lecz w niektórych sytuacjach  często piekę ciasta lub przygotowuję różnego rodzaju desery . Sprawia mi to przyjemność i odsuwam się w ten sposób od codzienności . To zaszczyt pisaćna tutejszym blogu i cieszę się, że mogę się 
z Wami podzielić swoimi umiejętnościami .




"Bądź sobą i nigdy się nie zmieniaj - to czyni Cię wyjątkową "


Trochę o mnie samej
  • Mam 14 lat i chodzę do 1 gimmazjum
  • Prowadzę dwa blogi ( o serialu Violetta i o sobie , swoich pasjach )
  • Lubię rysować szkicować ( może kiedyś pokażę Wam swoje Violettowe rysunki )
  • W wolnych chwilach piszę wiersze
  • Śpiew i muzyka - violetta otwarła mi oczy , że bez tego życie byłoby całkiem inne
  • Wygrałam konkurs dzięki czemu mój kulinarny przepis inspirowany serialem Violetta został opublikowany w książce Zielonej Sowy "Violetta-Pomysły na udane przyjęcia "

Kontakt ze mną

Jeżeli macie do mnie wszelakie pytania bądź prośby odnoszące się do postów śmiało możecie skorzystać z poniższych adresów 

agata17012001@vp.pl

ask.fm/Violetta617


Cieszycie się ze swojej nowej redaktorki ? Co jeszcze chcecie wiedzieć ?






16 komentarzy:

  1. Witam. Cieszę się, że zostaniesz równiż redaktorką na tym blogu. Podasz adresy twoich blogów? Z chęcią je przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście
      mojswiat-omnie.blogspot.com
      agata177.pinger.pl
      Ps. Myślę, że miło będzie się z Tobą współpracować ;)

      Usuń
    2. Ja też tak myślę. Chociaż jesteś tu 1 dzień już cię lubię. Mam nadzieję, że ty też mnie polubisz.

      Usuń
  2. Super nowa redaktorka, wydajesz się fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od kiedy zaczęłaś oglądać violette?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka w szkole poleciła mi go więc zaczęłam oglądać ( to był chyba 4 odcinek 1 sezonu ) . Pokochałam go całym sercem i stałam się jego najwierniejszą fanką ^_^

      Usuń
  4. Kiedy pierwszy post? NIe moge się doczekać!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło cię poznać Agata :)
    - tinistas rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem . Myślę , że będziecie mi dodawać takiej chęci do pisania kolejnych postów dla Was kochani :)

      Usuń
  6. Wybierasz się na violettalive polsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie :/ Koszty dojazdu i biletu nie wchodzą w moją skarbonke... Jak pomyśle to mi się płakać chce ;c

      Usuń
  7. tak cieszymy się :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Od razu dostałaś się do bloga , tak poprostu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Administratorka bloga uznała, iż jestem w pełni gotowa do podjęcia tego wyzwania. To dla dobra bloga i czytelników ;) Bardzo się z tego cieszę

      Usuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst