środa, 11 lutego 2015

Świat mody Fran!

Cześć!
Propozycji było dużo, a więc wybrałam pierwsza osobę, którą zauważyłam w komentarzu. Nasza Fran ubiera się w sukienki, jak również w spodnie. W dzisiejszym poście przedstawie wam ubrania jakie nosi bohaterka serialu..Kto ma być następny będziecie wybierać w komentarzach. 
Zapraszam do posta!

Znalezione obrazy dla zapytania Fran z Vilu





Sukienki:

  Sukienka Elegant Navy Dress 
Sukienka, którą wybrałam jest podobna do tej którą nosi Francesca.
Jest w ciemniejszym kolorze, ale myślę, że jest bardzo ładna. Kosztuje 109 zł,
a możecie ją kupić tutaj 

 
Fran lubi chodzić w sukienkach w kropki, więc wam taka znalazłam.
Kosztuje 109 zł, a możecie ja kupić w sklepie Zalando, *KLIK* 

Buty:

Balerinki Darla Khaki Flats 
Jak wiecie nasza bohaterka w 1 sezonie telenoweli chodziła
 w balerinkach. Kosztują  29,40 zł, a możecie je kupić TU 

 
Te buty możecie zobaczyć na zdjęciach promujących 2 sezon.
Kosztują 359 zł [ Przecena]. Kupicie je tu: *KLIK* 

Dodatki:

 Plastikowa opaska z kokardką 
Jak zauważyliście nasza bohaterka często zakłada opaski ]
z kokardką. Ta kosztuje 6,99 zł [przecena]. Kupicie ją Tu 

 
Znalazłam również taki pasek, który pasuje do wszystkich ubrań, 
które wybrałam. Kosztuje 19 zł, a kupicie go tutaj: *KLIK* 

Podobał wam się post? Kto ma być następny?



5 komentarzy:

  1. Kocham te sukienkę w grochyyy, jest boska ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pomysł na super post.... ale nie wiem czy ci się będzie go chciało robic. zrób serie postów i w każdej z nich będzie porównywać jedną postac jak się zmieniła w wszystkich sezonach zaczynając od pierwszego, możesz taki postw stawiać codziennie. Byłoby super, pozatym emili też by się na pewno spodobało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy jeśli Emilia by się zgodziła to mogłabym prowadzić taka serie postów. Jeśli chciałaby już je dzisiaj przeczytać zapraszam na mojego bloga na którym piszę takie posty: violettaswiatmody.blogspot.com myślę ze ci się spodoba i będziesz go czytać.

      Usuń
    2. Fajny blog, będe czytać :)

      Usuń
  3. S.U.P.E.R post ♣

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst