wtorek, 17 lutego 2015

Świat mody Ludmi!

Cześć!
Z waszych komentarzy wynikało, że chcecie posta o Ludmile. Przygotowałam dla was kilka ubrań, które możecie zobaczyć na bohaterce. Będę również dodawała ubrania, które są w stylu supernovej. 
Zapraszam do posta!







Sukienka:

happy girls - Sukienka koktajlowa - pink 
W tej sukience widziałam Ludmiłę wiele razy, ale nie pamiętam kiedy.
Kosztuje 159 zł. Kupicie ją Tu 

Top:

 Diesel - TIPUA - Top - black 
Gwiazda miała na sobie podobną bluzkę podczas występu na koniec roku w 1 sezonie.
Kosztuje 219 zł, kupicie ją Tu 

Naszyjnik:

 sweet deluxe - Naszyjnik - srebrny 
Ludmiła ma bardzo ładną biżuterię. Ta mi bardzo przypadła do gustu.
Kosztuje 99 zł, a kupicie go Tu 

Spódniczka:

 
Nasza supernova często chodzi w spódniczkach w takich kolorach. Postanowiłam taką znaleść.
Kosztuje 19,90. Do kupienia Tu

T-shirt:
 Roxy - Top - lava 

Na jednym ze zdjęć znalazłam  Ludmiłę w takiej bluzce.
Kosztuje 59 zł. Kupicie ją Tu
Podoba wam się post? Kto ma być następny?

2 komentarze:

  1. Według mnie post nie jest do końca dopracowany . Powinny się pojawić porównania ze zdjęć ( Ludmiła w stroju i wyszukany przez ciebie podobny ubiór ) . Jest bardzo krótki i zwięzły - ale tylko moja opinia . Nie traktuj tego jako hejt wręcz przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok dziękuję za radę. Następnym razem nie popełnię tego błędu.

      Usuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst