niedziela, 15 lutego 2015

Płyta " Gira Mi Canción- promocja

W trzecim sezonie " Violetty " pojawiły się nowe piosenki, nie które z nich były w języku angielskim, ze względu na fanów serialu w innych krajach. Z nowym sezonem pojawił się nowy album " Gira mi Canción ", o którym na pewno wiele razy słyszeliście lub czytaliście na innych blogach, bądź moim. Płyta stała się hitem w krótkim czasie. W sklepie empik płyta kosztuje 39.99 zł, ale nie każdego stać na nią, ze względu na jej wysoką cenę, sieć sklepów " Biedronka " zorganizowała promocję, dzięki której płyta kosztuje zaledwie 19.99 zł !


Czyt. Dalej




Album będzie dostępna od 19 lutego do 4 marca w sklepach sieci Biedronka, a nabyć go możemy  za jedyne 19.99 zł. Możecie o tym przeczytać odwiedzając stronę sklepu Tu
Oto co ma nam do przekazania sieć sklepów biedronka na temat płyty:

" Kolejny-nowy album serialowej Violetty GIRA MI CANCIÓN to zupełnie nowe, doskonałe piosenki, które fani Violetty i serialu poznali od 14.11- wtedy 3 sezon serialu pojawił się na antenie Disney Channel. A już dziś możecie poznać nowe super piosenki z serii. Violetta i jej przyjaciele ze słynnego studia jak zwykle nas nie zawiodą. Płyta zawiera absolutnie genialne przebojowe utwory w wykonaniu Violetty i je przyjaciół. Wspaniała  muzyczna uczta dla wszystkich fanów Violetty i serialu. Jeśl kochasz Violettę- musisz mieć tę płytę !!! "

W albumie znajduje się 12 różnych piosenek z serialu " Violetta  " w wykonaniu uczniów studnia 
" On Beat ":

1. En Gira
2. Amor en el aire
3. Supercrativa
4. Encender nuestra luz
5. Ser quien soy
6. Quiero
7. Rescata mi crazon
8. Descubri
9. Aprendi a decir adios
10. A mi lado
11. Underneath it all
12. Friends till the end



Zamierzacie kupić płytę?
A może już ja macie????




1 komentarz:

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst