czwartek, 12 lutego 2015

Świat mody Tini!

Cześć!
Przepraszam, że dopiero teraz dodaję posta, ale nie miałam czasu. W dzisiejszym poście zajmiemy się naszą Tinitą. Przedstawie wam kilka ubrań, które nosi Martina, myślę, że wam się spodobają.
Zapraszam do posta!






Buty:

 Trampki na grubym obcasie Blink Mayson 301201 
Jak zauważyliście nasza Martina bardzo lubi chodzić w takich butach.
Kosztują 90 zł, a kupicie je Tu 

Czarne Sandały na Masywnej Platformie z Odkrytymi Palcami 
Nasza Tini ma słabość do butów na dużym obcasie. Ja znalazłam takie.
Kosztują 77,03 zł, a kupicie je Tu 

Koszula:

 koszula długi rękaw damska gładka biała - TKL0199 TROLL 
Bardzo często nasza Martina zakłada koszule. Ta kosztuje 39,99 zł.
Do kupienia Tu 

Spódniczka:

Spódnice - Zwiewna niebieska spódniczka 
Spódniczka, którą znalazłam  Tini założyła do zdjęć promujących 2 sezon.
Kosztuje 30 zł, a kupicie ją Tu 

Spodnie:

  
Tini bardzo często zakłada podobne spodnie. Te kosztują 13 zł.
Do kupienia Tu 

I to już wszystko w dzisiejszym poście. przepraszam, że krótko, ale nie mogłam znaleść więcej.
Kto ma być następny?

1 komentarz:

  1. Super post. Mogłabbyś zrobić nastepną Roxy ?

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst