piątek, 20 lutego 2015

Świat mody Nati!

Cześć!
Na samym początku chciałam was przeprosić za moją wczorajszą nieobecność. Nie dodałam posta, ponieważ musiałam się nauczyć na sprawdzian z przyrody i na kartkówkę z matematyki i angielskiego. Już koniec z tym moim tłumaczeniem się. Mówiąc krótko dzisiaj postaram się jak najlepiej opisać Nati. Pomyślałam i od dzisiaj będę dodawała długie posty i może więcej osób zacznie je czytać.
Zapraszam do posta!

Znalezione obrazy dla zapytania Nati z vilu




Stylizacja 1:

René Derhy - LARISSA - Sukienka koktajlowa - noir/rose 
Kosztuje 559 zł. Do kupienia Tu 

  
Kosztują 149,90 zł. Do kupienia Tu 

 
Kosztuje  39,90 zł. Do kupienia Tu

  
Kosztuje 49,90 zł. Do kupienia Tu 

Stylizacja 2:

  
Kosztuje 29,90 zł. Do kupienia Tu 

.  
Kosztuje 29,90 zł. Do kupienia Tu 

 
Kosztują 59,90 zł. Do kupienia Tu  

fullstop. - Tenisówki i Trampki wysokie - black/silver 
Kosztują 109 zł [przecena]. Do kupienia Tu 

I to wszystko na dziś. Przypominam o naborze, który trwa na moim blogu: violettaswiatmody.blogspot.com . Podobał wam się post? Kto ma być następny?



  





3 komentarze:

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst