poniedziałek, 16 lutego 2015

Świat mody Camili!

Cześć!
Dzisiaj przygotowałam dla was posta modowego o Camili. Wybrałam ją, ponieważ o chłopcach później będę dodawała i myślę, że dziewczyny chyba nie będą się ubierały tak jak męszczyźni i dlatego oni będą później. Przypominam o naborze, który trwa na moim oraz na Emilii blogu. Jeszcze chciałabym was przeprosić, że wczoraj nie dodałam posta na bloga.
Zapraszam do posta!

Znalezione obrazy dla zapytania Camila z Vilu




 Spódniczka:

 http://lp.hm.com/hmprod?set=key%5Bsource%5D,value%5B/model/2015/A00%200286125%20001%2094%202435.jpg%5D&set=key%5Brotate%5D,value%5B%5D&set=key%5Bwidth%5D,value%5B%5D&set=key%5Bheight%5D,value%5B%5D&set=key%5Bx%5D,value%5B%5D&set=key%5By%5D,value%5B%5D&set=key%5Btype%5D,value%5BSTILL_LIFE_FRONT%5D&hmver=6&call=url%5Bfile:/product/large%5D 
Znalałam taką bardzo podobną do tej, którą nosi Camila. 
Kosztuje 129,90 zł, a kupicie ją Tu.

Sweter:

 
Na jednym ze zdjęć widziałam Camilę w takim swetrze. Ten kosztuje 39,90. 
Do kupienia  Tu 

Dodatki:
   
Jak zauważyliście bohaterka bardzo często na włosach ma wianek. Ja znalazłam dla was opaskę z kwiatkami. Myślę, że jest podobna do tej co nosi Cami. Kosztuje 14,90. Do kupienia Tu 

Buty:

 
Na jednym ze zdjęć bohaterki zobaczyłam ją w takich butach i postanowiłam je znaleść.
Kosztują 229 zł, a możecie je kupić Tu


Drugą parą butów, które widziałam są botki. O takie.
Kosztują 129,90. Do kupienia Tu

Podobał wam się post. Kto ma być następny?






2 komentarze:

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst