środa, 11 lutego 2015

Hola V-lovers!

Cześć!
Kochani, niezmiernie miło jest mi was powitać. Nazywam się Julia i mam nadzieje, że polubicie mnie oraz moje posty. Na samym początku chciałabym podziękować całej redakcji za daną mi szansę.
Zapraszam do posta, w którym przedstawię moją osobę!

Znalezione obrazy dla zapytania Vilu 

Cała Ja!
Aktualnie uczęszczam do 6 klasy,am żadnych problemów z nauką co roku zdobywam średnią ponad 5,00.
Posługuję się dwoma językami, pierwszy podstawowy polski, a drugi język angielski.
Jestem osobą miłą, sumienną i nieśmiałą. Interesuję się modą, muzyką oraz blogowaniem.
Jestem również administratorką bloga violettaswiatmody.blogspot.com  .

Moja historia z Violettą!
Serial oglądam od samego początku. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam reklamę pomyślałam sobie "Nie będę oglądać, pewnie jest nudne". Ale jak obejrzałam 1 odcinek, spodobało mi się i tak
 zostałam wielką V-Lovers.

Jeśli chcecie się więcej o mnie dowiedzieć pytajcie śmiało. Post o modzie pojawi się już dzisiaj na blogu. O kim ma być post?


7 komentarzy:

  1. Cześć Julia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O Fran, kocham ją

    OdpowiedzUsuń
  3. O Candelarii

    OdpowiedzUsuń
  4. O Mechi albo Tini ♥☻

    OdpowiedzUsuń
  5. Diego albo Leonie kocham ich są na maksa słodcy

    OdpowiedzUsuń
  6. O jakimś chłopaku albo dziewczynie ze studio On beat albo o Gregorio ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak myślisz jak skończy się 3 sezon?

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst