niedziela, 15 lutego 2015

Mój blog!

Cześć!
Tydzień temu postanowiłam założyć bloga. Oczywiście tematyka- Violetta. Na blogu pojawiają się posty o modzie oraz inne. I właśnie w ten sam dzień został otwarty nabór. Mam nadzieję, że ktoś się zgłosi oraz, że zyskam kilka osób do pomocy,  ponieważ na razie jestem sama i nikt się nie zgłosił.
Będzie mi niezmiernie miło jeśli wpadniecie, bowiem jestem ciekawa waszej reakcji. Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś kto będzie stałym czytelnikiem. Na sam koniec chcę podziękować Emilce, że pozwoliła mi napisać o mojej stronie.


Znalezione obrazy dla zapytania Tini Lodo i Cande

5 komentarzy:

  1. Nie ma to jak się polecać

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie jak można założyć bloga o Violettcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź na blogspot.com i tam Ci będzie wszystko pisać :)

      Usuń
    2. dzięki o i twój blog jest najlepszy na świecie

      Usuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst