środa, 11 lutego 2015

[ Walentynkowy Konkurs ]Wygraj wejściówki na Violetta Live w Łodzi!

Walentynki tuż, tuż... tak samo jak pierwsze Violetta Live w Polsce! Zostało zorganizowane wiele konkursów, w których możemy wygrać bilety na owe wydarzenie. Disney Channel Polska na swoim fanpage, zamieścił specjalny walentynkowy post w którym nagrodą główną są 4 bilety Violetta Live w Łodzi + upominek, a za kolejne pięć miejsc 5 zestawów płyt DVD!
Zadanie konkursowe nie jest trudne, wystarczy, że masz kreatywność bo to ona będzie potrzebna do wygrania wejściówek.




Czytajcie dalej, żeby dowiedzieć się więcej informacji na temat konkursu  :)




Zadanie konkursowe: 
Wystarczy, że przygotujesz walentynkę dla wybranego ucznia On Beat lub wybranej uczennicy. Możesz narysować klasyczną  kartkę, stworzyć ją na komputerze lub wyśpiewać! Wszystko zależy od twojego pomysłu i kreatywności! 

Ogólne informacje:

Organizatorem konkursu jest Hympermedia
Każdy uczestnik może wysłać tylko jedno zgłoszenie
Konkurs trwa od 9.02 do 15.02 2015r.
Zgłoszenia konkursowe wysyłajcie na mail
 disneychannel_konkurs@hypermediaisobar.pl
Więcej informacji w rozwinięciu :)


Dinsey Junior - Zabawa, która inspiruje.

4 komentarze:

  1. Ja mam bilet

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam bilet tydzień po rozpoczęciu sprzedawania, więc nie ma sensu, żeby brała udział...

    OdpowiedzUsuń
  3. wezme udział :))))))) fajny post

    OdpowiedzUsuń
  4. wezme udziął ale nie będe się za bardzo starala bo już mam bilet, ale chce wygrać płytę ;P

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst