niedziela, 27 kwietnia 2014

5 najgorszych randek gwiazd!

Dziś przedstawię wam najgorsze randki aktorów z naszych ulubionych seriali.



Pierwsza będzie znana nam z serialu " Taniec Rządzi " Bella Thorhe, która odgrywa rolę Cece Jones.
" Zapach był Koszmarny "
Gwiazda serialu " Taniec Rządzi " kocha frytki, a zwłaszcza te z czosnkiem.
" Kiedyś zapomniałam o tym, jak ta przyprawa śmierdzi i po zjedzeniu ich powędrowałam na randkę "- wspomina gwiazda. Chłopak miał bardzo nie wyraźną minę.



Kolejną mamy Mecedes Lambre naszą Ludmiłę!
" Szykowałam się cały dzień ! "
Randka z przystojniakiem ze szkoły Mercedes, aktorka nie mogła się doczekać.
" Chciałam zrobić na nim wrażenie, więc starannie się przygotowałam. Fryzura, makijaż, nowe ciuchy. A on?
Niestety, nie przyszedł..." - wspomina



Debby Ryan znana nam z serialu " Jessie "
"Zapomniał moje imię!"
Chłopak, który zaprosił Debby na randkę, był na prawdę uroczy. Podczas spotkania gwiazda serialu " Jessie " miała wrażenie, że chłopak wcale się nią nie interesuje, ale mimo to przyszła. 
" Pod koniec spotkania zapytał mnie, jak właściwie się nazywam. Nie zapamiętał nawet mojego imienia! "- mówi.



Laura Marano, gra w serialu " Austin i Ally ", jako postać pierwszoplanowa.
" Nie mogłam go całować ! "
Na randce Laury, spotkał ją bardzo przykry pech!
" Kiedy pocałowałam chłopaka, od razu usta zaczęły mnie piec. Okazało się, że jestem na niego uczulona!"- oznajmia.



I teraz nasza kochana Tini, znana nam z serialu " Violetta ".
" Spadałam z huśtawki ! "
" Chłopak. który mi się podobał zaprosił mnie na spacer po osiedlu"
Po paru minutach dotarli na plac zabaw i zaczęli się huśtać " na stojaka ". " W pewnym momencie straciłam równowagę. Zleciałam na ziemię i obtarłam sobie ręce. Popłakałam się!"- wspomina.

Co sądzicie o tym wszystkim?
Gwiazdy naprawdę miały pecha!

Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst