niedziela, 27 kwietnia 2014

Sprawy organizacyjne

Bardzo dawno mnie było więc postanawiam to nadrobić.

Jak już zauważyliście blog się zmienił. Pojawiły się już negatywne komentarze na ten temat. Wymyśliłam żeby nikt nie był pokrzywdzony zrobimy tak. Jeden dzień w tygodniu będzie poświęcony Disneyowi a reszta Violetcie. Który to będzie dzień tygodnia wybierzecie wy. w ankiecie po prawej stronie. Z tego miejsca chciałam od razu powiedzieć Cat żeby na razie pisała posty nie związane z Disneyem.

Stworzyłam także nową pod stronkę pt ."Poznajmy się " .



Kinia

2 komentarze:

  1. Hej dziewczyny mam narazie problemy techniczne ale prawdopodoie zaniedlugo cos napisze Cat

    OdpowiedzUsuń
  2. Kopiujecie mojego bloga! Jeżeli wszystko zapożyczone ode mnie nie zniknie, zrobię reklamę!

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst