czwartek, 10 kwietnia 2014

Violetta dowiaduje się o planie Diega i Ludmiły- Tłumaczenie




Leon: Słyszałem rozmowę Diega i Ludmiły, i tak są przyjaciółmi i mają plan.
Francesca: Plan o co?
Leon: Chcą żeby Violetta cierpiała i została wyrzucona ze studia.
Violetta podchodzi, i z ukrycia podsłuchuje ich rozmowę.
F: Miałeś racje, zawsze mówiłeś o Diego i Ludmile nigdy ci nie wierzyliśmy
L: Teraz mam dowód. Nagrałem ich moim telefonem.
F: Ok, nic nie mówimy Violi.
F: Musi być spokojna i musi zaśpiewać.
L: Po pokazie z nią porozmawiamy.
Violetta przychodzi do nich.
V: Przyniosłam wodę.
F: Dziękuje
Ktoś: Francesca na scenę.
F: Tak idę, życzcie szczęścia.
L: Szczęścia.
Podchodzi do Violi:
F: Woda
L: idziemy zobaczyć?
V: Tak, za chwilę dołączę.
Leon wyszedł. Violetta wyciąga telefon z jego torby.
Przychodzi Diego.
D: Violetta? Idziemy?
V: Nie, jestem trochę zestresowana i chcę trochę odpocząć.
D: Ale wszystko w porządku?
V: Tak, tak czuję się dobrze. Jestem trochę zestresowana,a tak to wszystko ok. Możesz iść.
D: Jesteś pewna, że mam cię zostawić?
V: Tak, tak na pewno
D: No dobra to idę.
Diego wychodzi, Violetta znów bierze telefon Leona.
Ogląda nagranie na, którym:
Diego: Co ja ci mogę powiedzieć.
Ludmiła: No powiedz. Chcę wiedzieć, gdzie, kiedy i jak złamiesz serce Violetty. Kiedy ona zobaczy, że nie jesteś w niej zakochany?
D: Zrobię to przed koncertem, będzie jej tak smutno, że nie będzie w stanie zaśpiewać na scenie.
Mam nadzieje, że ty też zrobisz swoją część planu.
Violetta skończyła oglądać nagranie. Violetta płacząc siada, pochodzi do niej Leon, który widział jak oglądała nagranie.
V: Wybacz mi proszę. Mówiłeś mi o tym,a ja nie słuchałam.
L: Violetta, nic się nie stało.
V: Mówiłeś mi to tyle razy.
L: Przecież to nic takiego.
V: Jak mogłam być tak głupia Leon, jak ja nie zdawałam sobie z tego sprawy! Nie mogę w to uwierzyć.
L: Spokojnie pójdę porozmawiać z Antonio.
V: Nie, nie ja będę śpiewać. Będę śpiewać! Leon ja chcę zaśpiewać.
L: Violetta spójrz na mnie.
V: Nie pozwolę Diego zmarnować mi występu. Tym razem nie pozwolę!
L: Dobrze, ale ja ci nie pozwolę.
V: Leon, ja będę śpiewać.
L: Ni możesz.
V: Moja mama chciałabym bym to zrobiła
Wchodzi Francesca.
F: Violu, wszyscy na ciebie czekają.
Violetta, całuje w policzek Leona i wychodzi.
F: Powiedziałeś jej o tym, Prawda?
L: Nie, znalazła mój telefon i zobaczyła film. Chciałem, ją przekonać żeby nie wystąpiła w tym stanie ale nie mogłem.

Mam dla was filmik, ale niestety, na nim jest pokazane od momentu gdy Vilu bierze telefon.






Podobało wam się tłumaczenie?

Emilka




2 komentarze:

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst