wtorek, 22 kwietnia 2014

Włosowe przemiany Martiny Stoessel

Martina jako młoda dziewczyna nie malowała włosów jej naturalnym kolorem jest brąz.




Czasami były idealnie proste













A czasem lekko kręcone







Martina na zalecenie sesji zdjęciowej pomalowała następnie końcówki włosów na fioletowo






Tini spodobało się mieć innego koloru końcówki więc postanowiła zrobić ombre hair.






Co spowodowało że Marti bardzo spodobał się blond i zachciała mieć blond kosmyki. Najpierw zwiększyła ombre hair i pomalowała końcówki na czerwono dla sesji CARAS.







Po zwiększeniu ombre Tini postanowiła pomalować całe włosy na blond. 








Tini wciąż poszukuję najlepszego koloru dla siebie więc zakładała sobie peruki.





Jej końcówki po ciągłym rozjaśnianiu są trochę zniszczone więc lekko skróciła włosy i zrobiła sobie grzywkę 









PORÓWNANIE






Moim zdaniem najlepiej Tini w swoim naturalnym kolorze nie powinna eksperymentować ze swoimi włosami. Martina w brązie wygląda młodziej. Czy Tini chce wyglądać na starszą? 


A Wy jak sądzicie? Lepiej Martinie w blond? A może jako rudzielec?



CAT :3


6 komentarzy:

  1. Wg mnie tinita zniszczyla sb włosy :-/
    PYTANKO DO EMILKI: hcodzi o to że dziś doszły te puzzle z konkursu i musialam zapłacić za nie 16 zł kurierowi , dlaczego???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuje wyjaśnić sprawę, gdyż za wysyłkę, zapłaciłam na poczcie.

      Usuń
    2. Wszystko napisałam ci na maila, na poczcie zaszło nieporozumienie i ja i ty zapłaciłyśmy za tą samą przesyłkę.

      Usuń
  2. Zapraszam na bloga o modzie:
    modaurodalove.blogspot.com
    WŁAŚNIE TRWA NABÓR :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona wie co robi .. Ale fajnie że zrobiłaś porównanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podobały bardzo jej brązowe naturalne włosy ale ten kolor obre hair też była bardzo ładny dopóki nie zaczęła sobie go powiększać a jako blądynka wcałe mi się nie podoba bo ten kolor według mnie od niej średnio pasuje i widać jej odrosty widziałam na zdjęciach i nie ładnie jej w krótkich włosach ale tak to jest jak się niszczy włosy po przez farbowanie

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst