poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Tajemniczy łańcuszek

W tym poście chcę wam przedstawić, tajemniczy łańcuszek w " Violetta ". 



Szczególnie w drugim sezonie " Violetty ", główna  aktorka tego serialu nosi na szyi łańcuszek z literką " V ". Mówię tu o Violettcie.

Dlaczego literka " V "?
Więc literka V pojawiła się dla tego, że  jest pierwszą literą imienia Violetta.

Dlaczego go nosi?
Na pewno  nie jeden z was ma jakiś szczęśliwy talizman, może to być łańcuszek, bransoletka, bluzka, a nawet jakiś przedmiot np. pluszak. Tak właśnie jest z Violą, ten naszyjnik jest dla niej talizmanem szczęścia, który przedstawia także jej pierwszą literę imienia.

Jak on wygląda z bliska?
Literka " V " jest przyozdobiona brylancikami, dzięki którym ma się wrażenie, że łańcuszek świeci. Przywieszka jest na grubszym łańcuszku.



Gdzie go można kupić?
Jest on dostępny w lubilerach, czyli w sklepach z biżuterią. 
Jego cena nie jest droga, gdyż w internetowym sklepie kosztuje zaledwie 3.90 zł, zauważyłam że wszystkie rzeczy tam są tanie, niektóre bransoletki, kosztują nawet 0,99 gr.
Kup tutaj: Kup

Zdjęcie N290- Wisiorek literka V - kolor srebrny




Jak wam się podoba łańcuszek?

Emilka

3 komentarze:

  1. Ładny , ja mam podobny tylko z litetą
    "Z" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś zrobiłam bardzo podobny łańcuszek i chyba mam go gdzieś jeszcze. W sumie pamiętam, że do wykonania wykorzystałam półfabrykaty jubilerskie z https://pl.silvexcraft.eu/ gdyż akurat to jest moje ulubione miejsce aby kupować takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst