sobota, 5 kwietnia 2014

Piosenki z serialu Violetta- Quiz (mini konkurs)

Znalazłam ciekawe zdjęcia i postanowiłam z nich zrobić Quiz (taki mini konkurs) nagrodą będzie kolaż interaktywny z (a to zwycięzca zdecyduję może być np. z Mercedes, Jorge, zwierzakiem, nawet z własnymi zdjęciami wystarczy pomysł z kim a ja zrobię :))

REGULAMIN 
Nagroda będzie dla każdego kto dobrze uzupełni wszystkie piosenki więc każdy ma szanse na posiadanie swojego kolażu. zrobionego przez mnie tylko że trzeba uzupełnić minimum cztery piosenki.
Pamiętajcie podać też swój e-mail w odpowiedzi bym mogła wysłać kolaż i napisanie z kim (jeśli jeszcze nie wiesz z kim chcesz to później skontaktuję się z tobą za pomocą e-mailu).

ZADANIE
Macie uzupełnić brakujące wyrazy.









POWODZENIA!!!

8 komentarzy:

  1. 1.comenzar mirarb siente destino hoy
    2.yo soy Asi mi vida red dobre o nada
    3.besarte Quiero amor para mi
    4.quiera quiera quieres quererte
    Tinita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cat a jak nie mogę podać e mailu :((((

      Usuń
    2. Nie martw się to chcesz z Tini czy z kimś innym i czy ma być z twoim imieniem lub nickiem może być bez napisu?

      Usuń
    3. Dzięki to z Tini i z nickiem czyli Tinita;)

      Usuń
  2. 1. comenzar mirab siente destino hoy
    2. yo soy asi mi vida red dobre o nada
    3. besarte Quiero amor para mi
    4.quiera guiera quieres quererte

    gabriela.krason@onet.pl
    chce; Violetta

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolaże będą 8 kwietnia

    OdpowiedzUsuń
  4. nuestro camino
    Quiero mirarte
    Quiero tenerte junto a ti
    pues amor lo que siento
    eres todo para mi

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst