poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Akta- Jorge Blanco

W tym poście przedstawię wam co Jorge myśli o jego fanach, jego najlepszą rade, jego spełnione marzenie ulubiony film w dzieciństwie , jego inne marzenie, kogo lubi i co lubi.

Jorge:



Jorge i jego świat:

Fani:
" Jestem im bardzo wdzięczny. Cudownie jest spotykać się z nimi podczas torunee. Mogę z nimi rozmawiać, gdziekolwiek się znajdują, dzięki serwisom społecznościowym- Facebookowi i Twitterowi ".

Najlepsza rada:
" Udzielili mi jej rodzice. Bądź skromny i dobry dla innych, traktuj wszystkich z szacunkiem ".

Spełnione marzenie:
" Praca w Disneyu. Od dzieciństwa oglądałem wszystkie filmy. Byłem ich wielkim fanem, a teraz stałem się częścią tego wszystkiego.

Ulubiony film:
" Moim ulubionym filmem zawsze był " Król lew ".

Następne marzenie:
" Chciałabym zostać wokalistą, grać swoje kompozycje i podróżować! "

Co lubi:
" Uwielbiam śpiewa i grę na gitarze, sport i wyjścia z przyjaciółmi. "

Kogo lubi:
" Lubię Energiczną dziewczyne, która mnie rozśmiesza. 

Kiedy jest szczęśliwy:
" Gdy śpiewam. Mam wielką nadzieję, że będę śpiewać do końca życia, może zacznę karierę solową.

Mam nadzieję, że choć trochę bardziej poznaliśmy Jorga, dzięki temu postowi :)

Emilka

2 komentarze:

  1. Zapraszam na http://violettamartinastt.blogspot.com/
    Proszę o dodanie obojętnie jakiego komentarza !!

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst