wtorek, 22 kwietnia 2014

Wywiad z Martiną Stoessel

Mam dla was wywiad z Martiną Stoessel.

Tłumaczenie wykonała Emilka dla bloga violettamartinastoessel1
Kopiowanie surowo zabronione!

Witaj Martina, jak się masz?
Wszystko w porządku! Jestem teraz bardzo, bardzo szczęśliwa, bo wszystko idze wspaniale.
Violetta jest bardzo popularna na całym świecie, możemy się z tego cieszyć podczas filmowania. Spełnia się sen!

martina Stoessel milan Violetta balkon 03

Jak to jest być gwiazdą własnego programu Disney Channel?
To niesamowite! Jestem bardzo dumna z tego serialu i z wszystkiego co udało mi się osiągnąć. Mamy wyjątkową ekipę. Nie ma nigdzie takich wyjątkowych ludzi, którzy sprawiają, że program jest idealny!

martina stoessel paris pictures 05

Czytajcie Dalej!



Co twoja rodzina myśli o twoim sukcesie?
Wiesz co? Jestem bardzo wdzięczna mojej rodzinie, bo zawsze mnie wspiera.  Kocham moją rodzinę! Oni są najważniejsi w moim życiu! Oznaczają dla mnie wszystko!



Niedawno odwiedziłaś Europę z obsadą. Jaka była podróż?
To była wspaniała podróż! Świetnie się bawiliśmy. Odwiedziliśmy trzy kraje: Włoch, Francje i Hiszpanie.
To było wspaniałe.



Co robiłaś w czasie podróży?
Pierwszą odwiedziliśmy Francję. To było niesamowite doświadczenie! Spotkałam wielu fanów i byłam zachwycona!




To musi być niesamowite być gwiazdą na całym świecie...
Wspaniale jest słyszeć o sukcesie programu na całym świecie! Wiem, że Violetta nie będzie trwać wiecznie i dla tego moja rodzina i przyjaciele znaczą dla mnie tak wiele. Wiem, że są jedynymi osobami, które pozostaną ze mną na zawsze.

Podobał wam się wywiad?

Emilka

2 komentarze:

  1. Anonimowy18 maja, 2014

    WOW!!!! Ale udawańsko!!!!! Na całego noralnie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW super świetnie Wow super świetnie !!! <3

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst