środa, 9 kwietnia 2014

Kolaże dla uczestników mini konkursu - Piosenki z serialu Violetta

Miałam małe problemy z kolażami jednym z nich był brak czasu zrobiłam je dopiero dziś i wyszły trochę średnie mam nadzieję, że kolaże spodobają się osobom dla których zostały zrobione a jeśli nie to napiszcie to je poprawię. To są moje pierwsze kolaże robione dla kogoś więc nie wiedziałam czy mam dodać jakiś tekst czy coś, więc jeśli macie jakieś spostrzeżenia to bardzo proszę o wiadomość :)

Więc o to one:


Nie będę ich na razie wysyłać bo jeśli chcecie coś zmienić to teraz bo jak wyśle to nie zmieniam już

CAT :3

6 komentarzy:

  1. Jak na pierwszy kolaż jest Śliczny
    Dziękuje Cat naprawdę super prowadzisz bloga !!
    Tinita

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy jest po prostu perfect <3
    :))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst