czwartek, 24 kwietnia 2014

Dove Cameron- opowiada o sobie

Dziś chcę wam pokazać artykuł o Dove Cameron gwieździe serialu Liv i Maddie jak i przebojowego hitu Cloud9.



Pierwsze przesłuchanie Dave Cameron:
Moje pierwsze przesłuchanie było naprawdę stresujące. Byłam dziewczyną z małego miasteczka, z Waszyngtonu, ale mierzyłam wysoko. Marzyło mi się Hollywood… Tylko, że to nie było takie proste. Nawet nie dostałam telefonu zwrotnego z informacją, jak wypadłam na castingu. Buu! Na szczęście nigdy nie przestałam wierzyć, że w końcu się uda. Dzisiaj nie byłoby mnie tutaj, gdybym wtedy zrezygnowała.



Make up i i Fryzjerstwo:
Od czasu do czasu decyduję się sama obciąć swoje włosy. Nie wiem dlaczego, ale zawsze wydaje mi się to doskonałym pomysłem. Na moje nieszczęście, niezmiennie kończy się to katastrofą! Nie uczę się na swoich błędach, więc zaliczam takie wpadki mniej więcej co drugi rok. Prawdopodobnie wypieram te wspomnienia, no ale cóż ? taka jest prawda.
Kiedy byłam małą dziewczynką, moja siostra często nakładała mi makijaż. Lubiła eksperymentować z różnymi kolorami i technikami, a potem sprawdzała, co najlepiej wygląda. Raz, przez przypadek, wsadziła mi w oko szczoteczkę od tuszu do rzęs! Do dzisiaj, kiedy siadam na fotel makijażysty, przechodzi mnie nerwowy dreszcz.



Życie bez telewizora:
Do momentu przeprowadzki do Los Angeles, czyli mniej więcej do 13 roku życia, nie miałam w domu telewizora. Wcześniej oglądałam telewizję tylko u moich przyjaciół. Chcecie wiedzieć, co jest w tym najlepsze? Moje pierwsze wspomnienie związane z telewizją najprawdopodobniej łączy się z czymś, co leciało w Disney Channel. Teraz ja sama występuję na tym kanale. Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa!



Pierwsza miłość:
Moją pierwszą platoniczną miłością był Johnny Depp. Zawsze lubiłam Johnny?ego. Jest diabelsko charyzmatyczny, co więcej zagrał w 90% moich ulubionych filmów Tima Burtona, co również jest świetne. Chciałbym z nim pracować nad jakimś filmem ? to by było coś!
Moją pierwszą platoniczną miłością był Johnny Depp. Zawsze lubiłam Johnny?ego. Jest diabelsko charyzmatyczny, co więcej zagrał w 90% moich ulubionych filmów Tima Burtona, co również jest świetne. Chciałbym z nim pracować nad jakimś filmem ? to by było coś!


Wspomnienie z dzieciństwa:Pamiętam, jak byłam w gabinecie luster. To było bardzo małe pomieszczenie. Mogłam mieć wtedy ze trzy lata, a lustra były wyższe ode mnie jedynie o jakieś 10 cm. To wspomnienie jest ciągle żywe w mojej głowie. Szłam przez ten gabinet, słysząc jednocześnie, jak za jego ścianami toczy się impreza. Miałam wrażenie, jakbym przechodziła przez jakieś tajne przejście. Pamiętam nawet, co wtedy miałam na sobie! Była to fioletowa koszula z długim rękawem. Kiedy wyszłam z tej sali, wszyscy klaskali w dłonie. To jest właśnie moje pierwsze wspomnienie.


Cloud9 pierwszy dzień na planie:
Bardzo podobał mi się mój pierwszy dzień na planie „Cloud 9:. Byłam trochę zdenerwowana, ale także niezwykle podekscytowana. Kręciliśmy wtedy scenę ze śmigłowcem, co okazało się doskonałą zabawą. Ten dzień okazał się również najzimniejszym na planie, zastały nas tam bowiem rekordowo niskie temperatury! Na szczęście nie musiałam zakładać snowboardu na nogi.



Co sądzicie o tej młodej dziewczynie?

Emilka

2 komentarze:

  1. jest słodka

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Dove Cameron jestem jej wielką fanką mam nadzieję że kiedyś uda mi się z nią spotkać i porozmawiać. Ma wspaniałą cerę i włosy też bym tak chciała hahaha :)

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst