niedziela, 6 kwietnia 2014

Nagranie piosenki

Mimo, że w serialu są wrogami, w realu ich stosunki są inne, mówię tu o Valentinie i Clarze. Dwie dziewczyny zaśpiewały angielska piosenkę, która wyszła  fenomenalnie. 

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Dziewczyny naprawdę Mają niesamowity Głos!
Wykonały Pokrywa do piosenki: Landslide

Piosenki po angielsku: Opisy:

Wziąłem Moja Miłość i wziąłem go
wspiąłem sie na gore i sie odwróciłem
i zobaczyłem Swoje odbicie w ośnieżonych Górach
dopóki osuwiska przyniósł Mnie

Och, lustro w niebie
Co się żartować Miłość?
CZY Dziecko w moim Sercu wzrośnie Powyżej?
popłynąć CZY MOGE thru zmieniających pływów oceanicznych?
moge Sobie Por Roku mojego Życia?

Mmm Mmm ... Nie Wiem ... Mmm Mmm Mmm Mmm ......

Cóż, byłem boi sie zmienia
Bo ja zbudowałem moje Życie Wokół CIEBIE
Ale czas kurs sprawia, ZE odważniejsze
Nawet Dzieci dorastają
I JESTEM coraz starsza Też

tak ...

(gitara solo)

Byłem boi sie zmienia
Bo ja, ja "został zbudowany Wokół CIEBIE moje Życie
Ale czas kurs sprawia, ZE odważniejsze
Nawet Dzieci dorastają
I JESTEM coraz starsza Też ...
Och JESTEM coraz starsza Też ...

Wiec, Wez TE Miłość, wziąć go
Oh jeśli wspiąć sie na gore i zawrócić
Jeśli widzisz moje odbicie w ośnieżonych Górach
coz osuwisko zaprowadzi Cie w dol, w Dół

i jeśli zobaczyć Swoje odbicie w ośnieżonych Górach
Nie Moze ... osuwisko Beda Cie powalić
No dobrze ... osuwisko Beda Cie powalić




I jak? Ładnie śpiewają?

Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst