środa, 23 kwietnia 2014

Post Organizacyjny- Przemiana Bloga

Jak zapewne wiecie mój blog do tych czas było o " Violettcie " i o aktorach tego serialu.
Ale dlaczego do tych czas? Dowiecie się poniżej.



Więc chce wam wyjaśnić dla czego do tych czas. Więc mój blog zmienia się teraz całkowicie, z bloga o Violetcie na stronę o wszystkich serialach Disneya. Mam nadzieję, że spodoba wam się nowy look bloga. Będzie więcej ciekawych postów, które zapowiadają się ciekawie. 
Mam nadzieję, że będziecie tolerancyjni wobec tej przemiany.



Emilka

2 komentarze:

  1. Czemu to zrobiłaś? By dostawać darmoszki? Jesteś arogancka, a tamty blog o violi był lepszy. Popsułaś mojego ulubionego bloga :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, musiałam go zmienić :( Ale czemu to na razie nie mogę powiedzieć ....

      Usuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst